Forum Forum klanu TyD Strona Główna Forum klanu TyD
Forum klanu Tyd i wszytko z nim związane.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Taktyki dla ELFA
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klanu TyD Strona Główna -> Warcraft III
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rexar_PL
Driada



Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skawina - mieścina koło Krakowa

PostWysłany: Pon 22:12, 12 Lut 2007    Temat postu: Taktyki dla ELFA

WPROWADZENIE:
-moim zdaniem bardzo wazny w grze elfem jest to zeby dobrze rozstawiac budynki tak aby przeciwnik mial jak najwiekszy problem aby nas "pojechac" budynki tak ustawiamy aby moc strzelac z daleka a za razem na początku gry aby ocalic wszyskie wispy przydają sie studnie kolo drzew :]
-scrolle!! (zwoje zycia) PODSTAWA
-staff (ptaszek tan bialy:]) PODSTAWA
-EXP!! PODSTAWA

TAKTYKI:
vs NE

vs Elf to sie beznadziejnie gra bo jest od ... dużo możliwości gry
* DH + naga + miski + dryadki - najbardziej używany przez elfa gry na większych mapach (z tawerną) na początku się przydają arch (6) tak sobie biegamy z tymi arch i albo creepujemy albo meczymy ziomka a jak dojdziemy do miśków to możemy atakować (arch z 1 AOW'a a miski z dryadkami z 2ch AOL)
-podzbiorem do tego jest branie na 1st herosa DR i szybki creep do 3vl ale wtedy mamy więcej arch
* POTM + hunty - bardzo dobry na małych mapach tam gdzie nie ma tawerny POTM biegniemy do ziomka na harras i nie atakujemy HEROSA!! tylko budynek albo wispa i uciekamy dopiero jak mamy no powiedzmy z 100hp hunty produkujemy z 2ch AOW'ow creepujac do 3lvl (aura na 2lv) wpadamy do przeciwnika z około 7-8 huntami jak mamy szczęście to wygramy :] a jeśli koleś ma albo balisty w bazie albo towerek balisty atakujemy w pierwszej kolejności!! a towerek to zostawiamy w spokoju (dlaczego zapytacie bo jak koleś walnie TP to przegramy) wiec mysląc robimy z 2-4 balisty i wtedy idziemy do ziomka i gg
- pod zbiorem to tej techniki jest wziąść na 1st heroa KOTG i przy harasie atakowanie wispow (nawet jak się zdetonuje to jest 60 gold w plecy) ale do niego wpadamy (jesli przeciwnik ma POTM) z 3 huntami jednego oplątując ubijamy go i tak pokolei :]
*DH + hunty + talony- dobra kontra na misie i dryadki (ale to wyzszy lv ) przy tej technice wskazane jest myslenie i czas w którym wpadamy przeciwnikowi do bazy ale lepiej tego nie używajcie bo to trzeba troche umieć grac :]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
vs ORK

podobno elf>ork :] ale czy taka jest prawda?
* DH + BM + mass Talon - mówią że to imba ale... wiec mamy sobie DH i biegamy z arch mając 6 arch DH biegniemy do ziomka po drodze biorąc Bm z tawerny i orkowi rozwalamy sobie budynki a potem walimy MASS (dosłownie) talonów no i jak najszybciej dochodzimy do cyklonu i podobno jest gg :] (możemy dodać 3go hero np. tinker albo kotg)
* DH + kotg + talony- taka sama technika jak wyżej ale na mapach bez tawerny :]
* DH + BM + miski - jak się nie umie grać talonami to się gra tak DH biegamy i meczymy albo creepujemyz arch kiedy dojdziemy do misków możemy atakować :]
* DH + hunty + dryadki + talony - taki mały mix bardzo mało używany już na orka ale zawsze :] innowacja i może się udać wygrać
* Kotg + hunty- stara technika ale czasami działa :] Kotg'em oplątujemy grunta i resztą atakujemy i tak po kolei:]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
vs UD

jak ud gra gacki to masz małe szanse wygrać :] a jak gra biesy to masz 50-60% szans ze wygrasz :]
* DH + Panda+ arch + dradki - jedna z bardziej podstawowych technik gry na UD Dh biegamy z arch i męczymy albo creepujemy mając sporo tych arch (z 12) i (z 12) dryadek
* DH + Panda +arch + talony - creepujemy sobie albo meczymy Dh + arch potem robimy talony a w razie potrzeby hippo jak będzie miał wyrmy lub destro :]
* DH + Panda + miski + dryadki - na począku robimy arch (6 ;]) następnie jak najszybciej dochodzimy do miśków i dryadek przy odrobinie szczęścia wygrywamy
* DH + hunty + arch + (talony lub dryadki) - nawet dobrze sie tak gra na małych mapach ciśniemy ud huntami a kiedy wylecą gacki to mamy już kilka arch w bazie i potem dorabiamy dryadki lub talony
(ewentualnie zamiast DH można grac warden tez pomaga :] )
* DH + potem - gra się na mapach bez tawerny :]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
vs HUM


10%szans ze wygrasz i lepiej rob na poczatku arch bo jak Ci wpadnie z tr+am+milicja+puszki to nie masz jak się obronić :]
*DH + Padna + arch + miski + dryadki - tylko tym możesz coś zrobić humanowi ale to i tak musisz go cisnąc i to ostro bo jak dojdzie do rifle+ knighty+mortary+casty to...
* DH + hunty - na początku to jest nawet dobre na huma a jak go nie rozwalisz w 10 min to...
* Warden + Kotg + arch + miski + dryadki - wardenką meczysz go jak możesz i ubijasz mu wszystko co się da ale i tak nie rób sobie złudzeń bo i tak przegrasz :]

Podsumowując grając Elfem musisz stosować mix jednostek bo inaczej przegrasz i musisz szybko kontrować go bo jak będziesz ciągle jedno grac to przeciwnik pomyśli i się przerzuci na coś innego i przegrasz :] wiec sam pomyśl i jak widzisz ze masz małe szanse to przerzucaj się na coś innego :] GL Elfiki

Artykuł skopiowany z [link widoczny dla zalogowanych] Created by WoPi, Modificated by Rexar :]
Artykuł choć skopiowany, to musiałem go odpowiednio sformatować, żeby ładnie wyglądał, więc doceńcie moją pracę i kształćcie się młodzi GOSU :] GL HF!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal88
Rycerz Śmierci



Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 622
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Sob 15:41, 17 Lut 2007    Temat postu:

Blagam ratunku!! Za kazdym razem przegyrwam solo vs unded, wszyscy robia

DK+ lich + ghuls ( na poczatki ) + gragulce, nie moge tego wygrac! To bez sensu!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Anonim_pl
Tauren



Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Sob 20:31, 17 Lut 2007    Temat postu:

lol banaaaaaaal driady panda potem miski i ud ma tak ciezko ze szok spalisz mane dk a lisza zabijesz szybciej niz biesa bo on taki slaby ze nei wiem :p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal88
Rycerz Śmierci



Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 622
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Sob 21:47, 17 Lut 2007    Temat postu:

A on gargami wyzyna mi driady, jeden strzal gargow=1 driada :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rexar_PL
Driada



Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skawina - mieścina koło Krakowa

PostWysłany: Sob 23:59, 17 Lut 2007    Temat postu:

Dlatego ma się w zanadrzu 7-10 łuczniczek :] Zanim dojdziesz do T2 to powinieneś mieć ich 6-7, a potem dorabiasz jeszcze pare... Łuczniczki+Dryads+Bears DH z kulką + Panda na może już 3lvl i może z kuleczką i jeszcze ryk misiów IMBA!!! Gargi padają po 5s jak nie krócej, reszta to zapewne plugi które zjadą misie i lish, którego wykończy sam DH na deser DK, który zdycha od resztki armi aż miło :] GL HF ja to opanowałem w 2 tyg. do perfekcji...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
UFO[PL]
DH aka BOT



Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 8:24, 18 Lut 2007    Temat postu:

Na gargi robisz DH i pandarena, na poczatku archerki a potem mass driad i koniecznie panda. dh creepujesz do 3 levelu, potem tylko panda z armia creepuje (musisz zdobyc 3 level panda inaczej bedzie ci ciezko). Techujesz do t3 stawiajac w miedzyczasie expa (elf w czasie stawiania expa jest rownie silny co ud nie stawiajacy expa wiec powinienes dac rade go obronic). Kiedy masz 3 level panda i dh dokupowywujesz scrolle w sklepie i idziesz kolesia zaatakowac, jesli sie kampi w bazie to idziesz creepowac dalej a jak chce walczyc w otwartej walce to tym gorzej dla niego Smile W trakcie calej bitwu ssasz mane dk, a kiedy widzisz ze nie ma juz na coila to czekasz na moment az lisz ustawi sie w jakims dogodnym miejscu i go rozwalasz (bez coila dh nie ma szans na przezycie, nawet z potionem leczenia. Jedyne co go moze ratowac to tp albo potion niezniszczalnosci). Panda oczywiscie zawsze dmucha w gargi. Po tej bitwie nie powinno jeszcze byc gg ale koles powinien sporo stracic w momencie kiedy exp juz u ciebie stoi (oczywiscie scoutujesz caly czas i zakladamy ze ud nie ma expa lub jesli probowal postawic to go rozwaliles). Teraz majac 2x wiecej golda od niego znowu massujesz driady, dorabiasz ze 2/3 misie, panda starasz sie 5 level zdobyc i wtedy zwykle to juz jest gg. Oczywiscie masz kostury u obu herosow i jak jeden zdycha to drugi go ratuje. Na t3 kulka jadu dla dh obowiazkowa, przydac sie moze tower przy wispach jakby typ zechcial je gargami harrasowac. Mozesz potem jeszcze drugiego expa postawic (zwlaszcza jak sa duze mapy to stawiaj duzo expow jednoczesnie nie dopuszczajac undeadowi do budowy zadnego). Taka taktyka na luzie wygrasz, polega ona glownie na massie jednostek, ktory mozesz kupic dzieki duzej ilosci expow. Undead nawet jak ma lepsze micro to moze sobie nie poradzic z tym Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal88
Rycerz Śmierci



Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 622
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Nie 12:54, 18 Lut 2007    Temat postu:

Heh wyprobuje thx

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kiniec
Nekromanta



Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd

PostWysłany: Nie 14:07, 18 Lut 2007    Temat postu:

Gargi szybko padaja przy hipo ;/ No i driady tez dobijają..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Anonim_pl
Tauren



Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Nie 16:12, 18 Lut 2007    Temat postu:

gargi>hipo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Omega
Druid Szponów



Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:10, 19 Lut 2007    Temat postu:

Aha, i wyprobuj tez zamiast pandy - pl'a Jego czar ten co zmniejsza dmg powinien dobrze radzic sobie z gargami a i jest on ud więc nie ma na niego nuka:D Bo sama nowa w końcu sobie nie poradzi^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Anonim_pl
Tauren



Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Pon 15:21, 19 Lut 2007    Temat postu:

WoW wlasnie podsunoles mi imba pomysl vs ork jako 3 brac pla i zmniejszac pancerz np rtaideoom czy wiwkom a on jest ud wiec mozna leczyc imba plan:P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Omega
Druid Szponów



Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:29, 19 Lut 2007    Temat postu:

Nie pancerz tylko dmg, ale i tak to nawet good będzie:D Od dzis bede częsciej bral pl'a.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Anonim_pl
Tauren



Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Pon 15:41, 19 Lut 2007    Temat postu:

no to na dmg to zwlaszcza z wiwami bo one mnie prze wkurzaja Razz ale w ogole to bedzie prze good ten czar niekiedy spadajace te kamienie cyz cos tam +nova ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
imyg
Niszczyciel



Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bierutow

PostWysłany: Pon 17:37, 19 Lut 2007    Temat postu:

pit fajnie wymiata biasy bo ona zawsze sie w takim kragu ustawia a on moze meic splasch atak Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Anonim_pl
Tauren



Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Pon 22:07, 19 Lut 2007    Temat postu:

hmm moze wlasnie wymyslilem new tactic ud vs orc i zobaczycie mnie jutro na replays.pl <haha> <lol2>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klanu TyD Strona Główna -> Warcraft III Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin